måndag, september 03, 2012

Min hundrafyrtiofemte EFIT, 3 september 2012


07.45 Dags att gå upp! Måndagar betyder sovmorgon, och jag börjar egentligen inte förrän 10.15, men frukosten serveras i matsalen mellan 7.00-8.30, så det är ju liksom bara att gå upp. Jag får iallafall sova nästan en timme längre än de övriga dagarna. Förra måndagen gick jag dock upp lite försent, så då missade jag frukosten i matsalen. (Ooops!)


 08.47 Har precis kommit tillbaka från matsalen (blev kvar en stund extra, satt och snackade med några kalsskompisar.) Sätter mig vid datorn innan vi börjar. Looooooooooovely väder idag! :D

09.42 Skriver lite mer på den texten vi hade i uppgift till idag att skriva. Om förgrymd och ICC-profiler och sånt där.

10.46 Skoldagen har börjat. Vi sitter nere i "Soffrummet" och pratar om veckan som gått och om veckan som kommer.
En timme senare gör vi samma sak, fram till lunchen kl. 12, jag bara glömmer att fota. :P


12.56 Lunchen är uppäten och jag är nere i "Soffrummet" igen. Där på bordet ligger nektarinerna vi hade med oss på klassutflykten i fedags.


13.39 Vi sitter i datasalen och jobbar.

Glömde fota vid 14, men ja, vi satt i datasalen då också. :P

15.22 Fortfarande i datasalen. Nu slutar vi om 38 minuter. ;)

Vid 16-17 var jag i matsalen och åt middag, glömde kameran.

17.42 Har precis varit nere i datasalen en sväng till, och skrivit ut veckans schema. Det har nu satts upp på anslagstavlan i mitt internats-rum. :P

18.52 Har gått ner till datasalen igen. Sitter här med ett gäng klasskompisar. :P
Fortsättning följer förstås... ;)

6 kommentarer:

  1. Vilken intressant start på dagen! Tentan verkar klurig. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kikar in på din dag. Synd att de stänger matsalen så tidigt ;-)
    Härligt med sol!!

    SvaraRadera
  3. Du ser ut att läsa roliga ämnen Hanna. Hoppas att du trivs!

    SvaraRadera
  4. Spanar in din efit dag. ICC och färgrymd känner jag till :P

    SvaraRadera