torsdag, december 19, 2013

Min hundrasjuttiofemte EFIT, 19 december 2013

Jaha ja, dags för årets sista EFIT då. Idag har jag tvättstugan på eftermiddagen. Häng med! ;)

















Sen blev det mer bebismys och trevligt umgänge, innan jag gick hem till mig. Men jag avslutade mitt fotograferande där.

Så det var allt för i år!

TACK alla ni som kikat in, under denna dag och under hela året! Hoppas ni vill följa mig på mina EFIT-dagar även under 2014!

Till sist vill jag bara önska er alla en Riktigt
GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!

Väl mött igen 2014! ;)

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Kikar in på dina tidiga morgonbilder.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bakgrund du har på din blogg!!! Fina bilder här, hoppas din dag blir bra - jag kikar in igen lite senare för att se vad du hittar på! :)

    SvaraRadera
  3. "EFIT-surfar" när jag äntligen kommit ut på nätet efter lite krångel, tack för titten!

    SvaraRadera
  4. Njuter av bebismys bilderna... Det är såååå mysigt m bebisar:) de luktar så gott! Tack för att vi dela din dag.

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig dag du hade, kul att få följa den! Jag har gjort veg"kött"bullar till julbordet för första gången, men mina var på sesamfrön och smakade precis som "riktiga" när jag provade en kokt. De ska stekas på imorgon. Vore kul att få veta om ert recept också var bra.
    God Jul!

    SvaraRadera