lördag, november 16, 2013

Min hundrasjuttioandra EFIT, 16 november 2013

Dags för EFIT igen då. Idag får ni bl.a. hänga med mig ner till Göteborg för att hälsa på syster.

Jag fotar idag med min Samsung Galaxy Note 10.1 (surfplatta) och använder mig av redigeringsprogrammet Pixlr Express.








Vid 13 var vi på IKEA i Kållered, men bilden verkar ha försvunnit på nåt mystiskt sätt...

Vid 14 irrade vi runt i klädbutiker i Kållered, bl.a. Lindex, jag glömde helt enkelt fota...



Sen var vi på Chalmersspexet i många timmar, och jag tog inte med mig plattan dit.




Tack för idag!

8 kommentarer:

  1. Hej :)

    Hoppas att allt är fint med dig :)

    Kikar in din efit så här långt. Du är också uppe tidigt ser jag :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  2. Kikar in på din dag, ser att du åkt förbi Alingsås, bor inte så långt från den stan.

    SvaraRadera
  3. Hoppas din dag i Göteborg blev bra!

    SvaraRadera
  4. Men ni löste väl melodikrysset också ;-)

    SvaraRadera
  5. Åh, vad jag hoppas att du fick dig någon sömn!

    Återkommer, för återstoden av dagen.

    SvaraRadera
  6. Kikar in hela din dag :)

    Ser ut som en härlig och händelserik dag :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera