fredag, oktober 04, 2013

Min hundrasjuttionde EFIT, 4 oktober 2013: Kanelbullens Dag

En dag som bjuder både på tandläkarbesök, och en tågresa till Eskilstuna. Häng med! ;)











Kvällen fortsatte sen med massa bärande och flyttande. Jag hjälpte dom att flytta runt lite saker. Dom är fortfarande nyinflyttade och har inte helt kommit iordning än. Så jag hjälpte till med att sortera böcker i hyllor och hjälpte till att bära lite hyllor, eftersom syster är gravid och inte får lyfta tungt! Blev liksom inget fotat...

Så tack för att ni kikat in idag! Hoppas vi ses igen den 27:e.

7 kommentarer:

  1. Tittar in på din dag! Vilka vackra bilder av alla kanelbullar, de fotona ser nästan lite gammaldags ut! Otroligt vackert!

    SvaraRadera
  2. Åh mums, kardemummabullar gillar jag mer än kaneldito!
    Tack för titten hos mig förra gången. Ja, den var strulig. Och voffen är fin men tyvärr inte min.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja, det gör min syster också, därför blev det både och. :P

      Radera