lördag, mars 23, 2013

Min hundrafemtiosjunde EFIT, 23 mars 2013

07.28 Har varit vaken ett par timmar redan, men ligger iallafall kvar i sängen fortfarande.
 
08.58 Facebookar lite innan frukosten. ;)
 
09.13 Ser ut att bli en fin dag idag. :) Håller på att göra mig iordning för dagens lilla äventyr. :)
 
10.41 Har kommit in till Hudiksvall. Väntar på att bussen till Sundsvall ska komma, så jag strosar runt i Hudiksvall i 45 minuter.

 
Vid 11 satt jag på bussen till Sundsvall och glömde fota.
 
13.03 Framme i Sundsvall! Jag har aldrig varit där förut, så jag känner mig en aning... vilsen.
 
14.41 Är egentligen i Sundsvall för att fota till en uppgift, men jag passar på att gå runt och utforska staden lite, en egen sightseeing. :P
 
15.06 Är på Stora Torget och fotar.
 
Bonusbild! Stadshuset i Sundsvall. :)
 
Bonusbild! En annan bild från Stortorget. :)
 
Bonusbild! Riktig häftig kyrka, sedd från Stortorget. :)
 
15.42 Tar en promenad bort mot kyrkan, för att få se den i helhet. :)
 
16.51 ÄNTLIGEN kommer bussen tillbaka till Hudiksvall snart!!! :D Har väntat på den i över en timme! Dom går inte övedrivet ofta...
 
Och det fick bli sista bilden för dagen! Glömde återigen att fota på bussen, och jag orkade ändå inte fota nåt mer sen. Är helt slut, jättetrött och har ont i ljumsken (en gammal skada), foten och ryggen! Det blev ändå mest bussåkande dom närmaste timmarna, först till Hudik och sen till Forsa. Och sen jag kom tillbaka till Forsa tog jag det bara lugnt...
 
TACK för den här gången och väl mött igen i april! ;)

7 kommentarer:

  1. Vilket fint väder du tycks ha haft idag!

    SvaraRadera
  2. Blev lite nyfiken på vad det var för fotouppgift du hade i Sundsvall? Verkar vara en fin stad!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med en liten fototripp. Ta hand om dig :)

    SvaraRadera
  4. Oj, du är då en flitig EFIT-are!
    Kul att få följa din dag.

    SvaraRadera
  5. Jag gillade bonusbilderna extra mycket!! ;)
    ~Titti

    SvaraRadera
  6. Hej, du är sjukt morgonpigg, jag rodnar...

    SvaraRadera