måndag, februari 18, 2013

Min hundrafemtiofemte EFIT, 18 februari 2013

08.21 På väg till frukosten. :) En mulen och ganska kall dag idag...

09.21 Sitter nere i datasalen och jobbar med en bild. Sovmorgon till 10.15. Vi ska tolka första Harry Potter-filmen i bilder, jag fick delen med quidditch-matchen. Syns det eller?! ;)

10.16 Skoldagen har börjat. Dags för morgonsamlingen i soffrummet, som vi alltid har på måndagar. :)

Glömde visst att fota vid 11. :/

12.41 Sitter i matsalen och har sköj med några klasskompisar. Tog på tok för mycket mat idag, så jag fick slänga massor tyvärr. Dock GOD mat idag, chili con carne med ris! I like! :D

Vid 13 hade vi en liten bildomröstning och jag glömde fota...

14.16 Jobbar på med Harry Potter-bilden. Allt småfix är klart, så är det bara lite ändring i nivåerna också och s är bilden klar att printas ut. ;)

15.28 Gör en liten paus från redigerandet... ;)

16.41 Middag. :) 

17.31 Tillbaka på rummet igen. :) Lägger mig i sängen och kollar på en av mina favoritserier.

18.24 Dags att duscha.

19.31 Går upp till allrummet och kollar om TV:n är ledig. Det är den. Kollar om det är nåt spännande. Var visst "Farmen" på 4:an.

20.14 Sitter kvar vid TV:n. Nu är det visst Familjen Annorlunda.

21.03 Skriver ett brev till min kära lillasyster. Vi bestämde i höstas att vi skulle börja brevväxla. ;) Särskilt nu när vi bor 70 mil ifrån varann, jag i Forsa och hon i Göteborg. Snigelpost är alldeles för underskattat these days. Men jäkligt mysigt att få! :)

Men nä hörrni, det fick bli allt för den här gången! TACK alla ni som kikat in, och väl mött igen på nästa EFIT som är den 1 mars! Toodeloo! ;)

4 kommentarer:

  1. Jag måste nog ta räkna mina dagar med.. men är väl nått i samma stil som ditt antal misstänker jag.
    Snacka om sovmorgon!

    SvaraRadera
  2. Kikar in på din efit!
    Gött med sovmorron, det har då aldrig jag ;)

    kör också efit idag

    kramkram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med "riktiga" brev! Sådana ska jag skriva lite oftare.

    SvaraRadera