onsdag, december 26, 2012

Min hundrafemtioandra EFIT, 26 december 2012: Annandag jul

Annandag jul redan, jösses vad fort det går! Idag blir det bl.a. en tur till Lindesberg.
09.08 Har redan varit uppe nästan en timme, men hade glömt att det var EFIT. Blev påmind av mobilen.
Min lilla tomte Vincent (Ja, han heter faktiskt så, det finns t.o.m. bevis) hälsar God morgon och önskar tillsammans med mig, en mysig annandag!

Vid 10 blev det lite stressigt, jag skulle möta upp mamma på Ica, men blev lite sen, så jag glömde helt enkelt att fota...

11.16 Har precis ätit grötlunch (frukost) hos mamma och pappa.


12.09 Min storasyster fick ett XBox av sin pojkvän i julklapp, som de ska ha sin lägenhet som de precis köpt och flyttar in i i januari. Vi spelar lite på den nu. ;)

Även vid 13 spelade vi spel, och jag glömde fota...

Och vid 14 satt vi i bilen på väg till Lindesberg, tänkte inte på att fota...

15.09 Framme i Lindesberg, hos min storasysters pjkväns mormor, dit vi är bjudna på julbord idag. En fin gran har barnbarnen skaffat åt henne.


16.14 Vi sitter och äter och snackar och har trevligt...


17.14 Vi har nuy förflyttat oss ner till nedervåningen, och sitter där och snackar och har trevligt istället... ;)


18.08 Brasan i öppna spisen sprakar hemtrevligt och mysigt. :)

Vid 19 satt vi i bilen på väg hem, stämningen var väl inte skitbra, och jag hade ärligt talat ingen lust att fota...


20.16 Jag och mamma kollar på "Bomnde söker fru - återblicken". Kul att se vad som hänt med några av bönderna.


21.14 Samtidigt som Bonde söker fru, visade de en ABBA-dokumentär på 1:an, så den kollar vi på nu. ;)

Men det var allt för den här gången, och därmed allt för i år! ;) Men jag ser fram emot många härliga och trevliga EFIT-dagar även under 2013! :D

Så därmed önskar jag er alla en God fortsättning och ett Riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!!

9 kommentarer:

  1. Vilken söt liten tomte!

    // Anna

    SvaraRadera
  2. Inne och spanar in sjusovaren ;)

    SvaraRadera
  3. 152:a EFIT. IMPONERAD! Skönt ändå att även en rutinerad efit:are nästan glömde ;)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Inne och sparar in din dag. Söt tomte

    SvaraRadera
  5. Vilken goding du bjuder på idag!

    SvaraRadera
  6. Jag missade ABBA! Får lov att ta igen det under dagen... Gott Nytt EFIT- år, du mästaren av oss alla! :)

    SvaraRadera
  7. Så söt tomte du har.
    Ha det bra!
    Gott Nytt År!
    Nyårskram Kakan

    SvaraRadera
  8. Anropar Hanna! Det var ju EFIT igår, den 5:e januari, och jag saknade dig.

    SvaraRadera