söndag, oktober 21, 2012

Min hundrafyrtioåttonde EFIT, 21 oktober 2012

09.02 Har redan varit vaken i 5 timmar, men kände inte för att börja fota förrän. (För er som inte vet det, så har jag stora sömnproblem just nu.) Har precis ätit frukost, nu ska jag ta mig en dusch...
 

10.03 Smyger runt lite på Facebook i väntan på att övrigt folk på internatet ska vakna till...

11.08 Det var ett tag sen nu, men nu var det dags igen, att skriva ett par kort via Postcrossing.

Vid 12 tog jag en promenad till Ica ihop med en klasskompis, och glömde helt bort att fota.

Vid 13 åt jag lunch, och det var lite kö i köket, så jag glömde liksom av att fota då också...

14.21 Sitter nere i datasalen och experimenterar lite i Photoshop. :) Just nu är det mycket studiobilder, eftersom vi börjat fota i studion nu. En av mina klasskompisar har fått den stora äran att få vara min modell. :)

 15.08 Pausar lite i photoshoppandet och går in i mörkret, mörkrummet, där min klasskompis håller på för fullt och trixar med sina bilder.

16.08 Och så måste jag ju såklart kolla läget på Facebook. ;)

Vid 17 åt jag middag och glömde fota. Men det var inte så märkvärdigt, jag åt en sån här färdigrätt lasagne.

 18. Jag kollar på Körslaget på datorn...

 ...och äter godis! :P

19.06 Våran ena lärare har mailat kommande veckans schema till oss på FirstClass. Sista veckan före höstlovet blir det nu. Mycket studio och mörkrum även kommande veckan som ni ser! ;)

Och där väljer jag faktiskt att avsluta min EFIT-dag! Det hände lite saker nu på kvällen som gör att jag helt enkelt inte orkar fota mer. Men TACK för alla gulliga kommentarer härinne idag, det värmer ändå in i hjörteroten! Hoppas vi ses igen på nästa EFIT-dag, i november! ;)

12 kommentarer:

  1. Jaså, folk sover vid den tiden? ;)

    SvaraRadera
  2. Trist att du inte får sova! Återkommer senare, för återstoden av dagen.

    SvaraRadera
  3. Så lessen fordi du ikke for nok søvn, vennen ♥
    Må må håpe det snur seg, og søvnen kommer tilbake til Hanna!

    Klem

    SvaraRadera
  4. Vi får sove når vi blir gamle Hanna vennen ;) Ups....der er jeg visst *knis*
    Nydelig bakgrunnsbilde her nå!!
    Men du....skal sende deg et kort, men jeg trenger din adresse. Kan du sende den til meg tror du?
    På FB f.eks?

    Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen självklart, det kan jag absolut göra! ;)

      Radera
  5. Hoppas verkligen att du får ordning på sömnen, har själv haft sömnproblem, det är inget vidare.

    Postcrossing, det var ett tag sedan :-)

    SvaraRadera
  6. Inne å titter på din efit dag:) huff, ikke noe kjekt å ikke få sove:( Her ble problemstillingen litt motsatt i natt, jeg lå våken og fikk ikke sove før 5, men etter det sov jeg voldsomt dypt;) Fortsatt fin søndag til deg :)

    SvaraRadera
  7. Hehe Facebook ;) Härligt att du är ärlig och dokumenterar det ;)

    SvaraRadera
  8. Vilket kul schema, mörkrum och studio! Hoppas också att du får lite bättre sömn och ett härligt höstlov.

    SvaraRadera
  9. Sömnproblem är verkligen inte roligt. När det händer för mycket i mitt liv eller om jag stressar över något brukar John Blund strejka hos mig med. Det var i alla fall kul att kika på din dag!

    SvaraRadera
  10. Kikade in på din dag! Postcrossing hittade jag hos någon annan EFIT-deltagare och det verkar så roligt. Jag har anmält mig nu och har fått en adress i Ryssland som första adress. Spännande!
    Sov gott!

    SvaraRadera