söndag, maj 15, 2011

Egen EFIT 10 maj 2011

07.02 Har precis nyss gått upp, tittar på "Vakna! med The Voice" på 5:an, som vanligt på vardagmornarna nör jag gör mig iordning för att sticka till skolan...

08.19 Sitter och väntar på bussen...

08.53 Framme på skolan... ;-) Fin dag idag, vädret ser riktigt lovande ut... :-D

10.02 Sitter och jobbar för fullt... Just här sitter jag och kollar på olika hemsidor för andra bostadsrättsföreningar, för att hitta lite inspiration till den sidan jag ska göra... Vi har som projektarbete att göra en riktig sida, till en person eller företag, som vi får fixa själva... Jag gör en sida åt min storasystyers pojkväns bostadsrättsförening... Men snart är det fm-rast, bara 13 minuter kvar... ;-)

11.36 Fortsätter jobba... :-P Nu gör jag lite knappar till nenyn på sidan... :-P Snart lunch... ;-)

12.04 Lunch-time...

Vid 13 var jag så inne i hemsideskapandet, så jag glömde fota...

14.24 Em-fika...

Vid 15 hade jag mitt samtal med kuratorn, som varje tisdag, därför blev det inte fotat... Vi satt faktiskt ute för att det var så underbart väder!!! :-D Vi blev liiiite störda dock, men men...

16.04 Har slutat för dagen, sitter fortfarande ute, utanför entrén, och tittar på folk i väntan på att gå till bussen... :-P

Även vid 17 glömde jag fota... Sorry...

18.13 Har ätit middag, har cyklat hem till mor och far... Körsbärsträdet står i full blom där...

19.18 Jag är ute i deras trädgård och fotar lite... Finns många fina blommor att fota nu... :-) Bl.a. den vackra gula tulpanen... :-)

20.07 Kollar på "Huset fullt av hundar"... :-P

21.08 Och sen Eurovision Song Contest första semifinalen... ;-) Första bidraget här, Polen... ;-)

22.12 Fortfarande ESC, nu är det Ungerns tur, och Kati Wolf med sin danshit...

23.11 ESC är precis slut... Resultatet blev delvis lite oväntat... Och min favorit Norge gick chockerande nog inte vidare... :-( SYND JU!!! :-(

Men ja, det var den dagen det... :-P Åkte hem till mig ganska snart sen och så blev det sängen ganska omgående... ;-)

TACK alla ni som kikat in!!! See you next time!!! ;-)












































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar