torsdag, mars 08, 2007

Min sjuttonde EFIT, 8 mars 2007: Internationella Kvinnodagen





10.01 Dags att gå upp... (Hmmm, ja, min väggklockan i mitt rum går lite före...)






11.08 Efter att ha kollat datorn en snabbis, tar jag en promenad... Inget jätteroligt väder idag inte... :-/ Jag gick bl.a. igenom vårat gamla bostadsområde, där vi bodde fram till februari 1996... Man ser vårat hus svagt svagt i diset... (Andra huset från vänster eller hur man ska säga... De här husen är fyr-familjslägenheter, och vi bodde i den lägenheten som ligger mot stora grusvägen liksom... Äsch, svårt att förklöara, strunt samma, vi bodde iallafall i det huset som syns lite svagt bakom det närmaste till vänster... Om nu nån ar intresserad av att veta... *hehe*)



11.21 Bonusbild från promenaden...



12.01



13.11





14.01



15.04



16.07



17.23




17.54



Kommer mer förstås...


KRAM till alla tjejer och kvinnor idag på Internationella Kvinnodagen!!! ;-) *hehe*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar